4/5/17

H (Χούντα) της ΔΕΗ και η αλήθεια που δεν έχει χορηγό

Σήμερα η εκπομπή μου στον ΤΒ του Ελεύθερου Κόσμου ματαιώθηκε γιατί έτρεχα στη ΔΕΗ στο Χαλάνδρι για να μου επανασυνδέσουν το ρεύμα.
Η ουσία είναι ότι ο προηγούμενος λογαριασμός έπρεπε να πληρωθεί μέχρι τις 24 Μαρτίου και εγώ τον πλήρωσα από την Εθνική Τράπεζα στις 17 Μαρτίου.
Ο τρέχων λογαριασμός έπρεπε να εξοφληθεί μέχρι τις 27 Μαΐου. Παρόλα αυτά μου έκοψαν σήμερα το ρεύμα. Γιατί δεν κατάλαβα.
Ούτε και οι υπάλληλοι στο Χαλάνδρι μπόρεσαν να μου εξηγήσουν.
Η βασική δικαιολογία ήταν ότι θέλει 4 ημέρες για να ενημερωθεί το σύστημα της ΔΕΗ για τις πληρωμές στις τράπεζες.
Όποιος άλλος είχε τέτοια τραβήγματα να μου γράψει να κάνουμε μαζί αγωγή στη ΔΕΗ.

ΥΓ. Πάντως έμαθα και κάτι περιμένοντας. Οι «δυστυχισμένοι» αλλοδαποί έχουν «τσάμπα ρεύμα». Πληρώνουν 20-30 ευρώ το μήνα «έναντι» και δεν τους το κόβουν .

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

οι δυστυχισμενοι αλλοδαποι κοπριτες ζουν σε βαρος σας και ειναι για πολλες κλωτσιες και πεταμα στη θαλασσα

πληρωνουν οτι κανουν κεφι και καταναλωνουν οσο θελουν στηνβ υγεια των ελληνων κοπανων

αν δεν εχουν λεφτα να πληρωσουν ,να τσακιστουν να φυγουν απο την ελλαδα τα σαπροφυτα


αν εσεις δεν εχετε λεφτα να πληρωσετε σε μια ξενη χωρα θα πεθανετε στις γεφυρες αστεγοι

αλλα εδω η χριστιανομαρξιστικη μαλακια φτανει στην αυτοκτονια.

βρισκουν και τα κανουν

Ανώνυμος είπε...

Ο λογαριασμος μου ΔΕΗ οπως ηρθε προχθες

Καταναλωση 1854 Kwh

ΔΕΗ 176,91
ΑΔΜΗΕ ΔΕΔΔΗΕ 51,47
ΥΚΟ 29,11
ΕΤΜΕΑΡ 46,11
ΔΙΑΦΟΡΑ 6,08
ΦΠΑ 37,87
ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΔΗΜΟΥ 29,94
ΕΡΤ 11,84
ΛΟΙΠΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ 0,13
ΕΝΑΝΤΙ ΚΑΤΑΝΑΛ. -16,46

ΣΥΝΟΛΟ 373,00

Το πρωϊ μου ειπε υπαλληλος της ΔΕΗ οτι "τα χοτ σποτ των προσφυγων καταναλωνουν ρευμα επι 24ωρου βασεως και απο καπου πρεπει να πληρωθει"


Leon

Οι Ρώσοι ταυτοποιήσαν τους Ουκρανούς . Χρήματα μεταφέρθηκαν από την Ουκρανία στους δράστες της τρομοκρατικής επίθεσης

  Η Ερευνητική Επιτροπή της Ρωσίας ανακοίνωσε ότι   επιβεβαίωσε τις πληροφορίες σχετικά με την παραλαβή μεγάλων χρηματικών ποσών και κρυπτον...