16/10/16

Ρατσισμός

1618. Εξέγερση των ορθόδοξων και φτωχών κατοίκων του Μόγκιλεφ στην Λευκωρωσία , που τότε βρισκόταν υπό Πολωνο-Λιθουανική κατοχή, κατά του Ουνίτη επισκόπου Ιωσάφατ Κούντσεβιτς,των πλουσίων καθολικών γαιοκτημόνων και των Εβραίων εμπόρων και τοκογλύφων φίλων τους. To Μόγκιλεφ ιδρύθηκε τον δέκατο τρίτο αιώνα, και οι Εβραίοι άρχισαν να εγκαθίστανται εκεί από το 1500.Το δέκατο ένατο αιώνα το Μόγκιλεφ ήταν κέντρο εβραϊκών σπουδών και Χασσιδισμού και αργότερα κέντρο του Σιωνισμού και του εβραϊκού Σοσιαλισμού.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗς
ΕΙΜΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ
ΕΙΜΑΙ ΝΤΡΑΜΙΣΤΑΣ
ΕΙΜΑΙ ΜΑΣΙΣΤΑΣ
ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΟΜΟΦΟΒΙΚΟΣ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟ ΑΠΟΡΥΠΑΣΝΤΙΚΟ ΟΜΟ

Ανώνυμος είπε...

Άμα φοβάσαι το απορρυπαντικό ΟΜΟ, γιατί δεν χρησιμοποιείς το ΝΟΜΠΕΛ 70 που χρησιμοποιούσε και η θεία Όλγα;

Νέα από τη ζώνη της Ειδικής Στρατιωτικής Επιχείρησης στην Νεα Ρωσσία (Νοβορωσσία)

  Τα ξημερώματα, στο μετωπο της Αβντέεβκα,   οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας εγκατέλειψαν τις θέσεις τους κοντά στους οικισμούς Ορλόβκα κ...