23/3/16

Περί του Ραδιο του Ελευθέρου Κόσμου

Μου έγραψε,
"Μιλάς για το Μακρυγιάννη και τον Ξάνθο απαξιωτικά, ωστόσο το ραδιόφωνο που σε φιλοξενεί είχε σήμερα αφιέρωμα στον δεύτερο... Έχω μπερδευτεί λίγο... Μπορείς να δώσεις κάποιες πληροφορίες ακόμη για το ποιόν των εν λόγω κυρίων;"

Όπως είπε ο επιστολογράφος με φιλοξενούν. Δεν είναι δικό μου το ραδιόφωνο. Και πολύ περισσότερο δεν ακολουθούν τις απόψεις μου και τη σκέψη μου. Αν με ρωτούσαν θα τους έλεγα ότι εφόσον είναι εθνικιστικό ραδιόφωνο δεν θα έπρεπε να διαδίδουν την προπαγάνδα των ρουφιάνων, των πρακτόρων και της Στοάς.

Διάβασα και εγώ με θλίψη ότι στην  εκπομπή «1821 η μεγάλη μάχη του γένους», "εμείς οι εθνικιστές τιμούμε τους Ήρωες μας" και ότι  σκιαγραφούν  την μορφή ενός εκ των πρωτεργατών της Φιλικής Εταιρείας, του Εμμανουήλ Ξάνθου. Τι να σας πω. Κάθε άσχετος και ανιστόρητος μπορεί να ισχυρίζεται "εθνικιστής".
Για τη βλακεία που δέρνει τον καθένα δεν ευθύνομαι εγώ.
Και πολύ περισσότερο για του κάθε είδους υπόγειους δεσμούς του.
Διάβασα ακόμα ότι "η ίδρυση της Ελληνικής Φιλικής Εταιρείας, (καλοκαίρι – φθινόπωρο 1814) , έγινε στην κοσμοπολιτική Οδησσό από ομογενείς χριστιανούς Έλληνες, που εμφορούνταν από πατριωτικά και φιλελεύθερα αισθήματα τον Ιωαννίτη Αθανάσιο Ν. Τζακάλωφ (ή Τσακάλωφ), τον Αρτινό Νικόλαο κλπ. Δεν υπήρξε ποτέ καμία "Ελληνική Φιλική Εταιρεία", αυτός ήταν ενός αναπόδεικτος ισχυρισμός του Μινχλαουζεν Φιλήμοντα και του Ψεύτη Ξάνθου.
Δυστυχώς αυτή είναι η δύναμη της Στοάς και των πρακτόρων της Αγγλίας.  

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ρε Σπύρο γίνεσαι διασπαστικός χωρίς λόγο. εξαιρώντας τους ρουφιάνους οι περισσότεροι αναπαράγουν αυτό που μάθανε στο σχολείο πριν 30 χρόνια που θεωρείτο η Ελλάδα ελληνική. από την άλλη όποιο βιβλίο και να διαβάσανε τα ίδια θα έλεγε. έχει γίνει θεσφατο η προπαγάνδα τής Στοάς. δεν οφελεί να τα χώνεις στον οποιονδήποτε πιστέυει κάτι τέτοιο.

Ανώνυμος είπε...

Κι εμένα μου είχε κάνει κακή εντύπωση όταν πριν λίγους μήνες ο Ελεύθερος Κόσμος είχε κάνει αφιέρωμα στον μασόνο αρχιτέκτονα Δημήτρη Πικιώνη... Ο Πικιώνης μάλιστα ήταν και στην επιτροπή που σχεδίασε το Τεκτονικό Μέγαρο της Αχαρνών 19... Φαίνεται πως υπάρχει κάποια υπόγεια διαδρομή μεταξύ του ΕΚ και της Στοάς, γιατί άγνοια σε αυτά τα θέματα δεν δικαιολογείται...

Ανώνυμος είπε...

Ό Χατζάρας ξεβράκωσε τα παραμύθια της στοάς.

-Άλλοι θαυμάζουν την επιστημονική του έρευνα
και ιστορική του κατάρτιση.

-Άλλοι ενοχλούνται για ευνόητους λόγους...

Αναλόγως, που βρίσκεται ο καθένας...