25/9/15

Η έξωθεν επίθεση κατά της συνοχής της Χρυσής Αυγής

Ο Ηλίας Κασιδιάρης δηλώνει στρατιώτης του Εθνικιστικού Κινήματος Και καταγγέλλει τα κακόβουλα, ανυπόστατα και άθλια τα σενάρια περί αλλαγής ηγεσίας στην Χρυσή Αυγή

Ο Ηλίας προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Τις τελευταίες ημέρες, μέσα στο γενικό πόλεμο των ΜΜΕ κατά του Εθνικιστικού Κινήματος, εντάχθηκε και μία σειρά άθλιων, κακοπροαίρετων και ανυπόστατων αναφορών που με παρουσιάζουν εν πολλοίς ως... δελφίνο και διεκδικητή της ηγεσίας της Χρυσής Αυγής.
\ Επειδή κατά τα χρόνια της παρουσίας μου στους εθνικιστικούς αγώνες έμαθα να έχω καθαρό μέτωπο, να μιλάω στα ίσια και να είμαι ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ, καταδικάζω απερίφραστα τους ψεύτες που εμπλέκουν το όνομά μου σε αυτά τα άθλια σενάρια επιστημονικής φαντασίας.
Η Χρυσή Αυγή διαθέτει Αρχηγό και θεωρώ Τιμή μου που συμμετέχω ως απλός ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ στην προσπάθεια που εκείνος ξεκίνησε. Η θέση μου στο κόμμα είναι αυτή του εκπροσώπου Τύπου και με τις μικρές μου δυνάμεις προσπαθώ να φέρω εις πέρας την αποστολή που μου έχει ανατεθεί. Αυτά τα ολίγα και ελπίζω να μη χρειαστεί να επανέλθω σε αυτό το γελοίο ζήτημα.
Ηλίας Κασιδιάρης
 Εκπρόσωπος Τύπου και απλός ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ του Εθνικιστικού Κινήματος

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

σωστά τα λέει ο Ηλίας, είναι ένας στρατιώτης του Μιχαλολιάκου

εμείς όμως θέλουμε στρατιώτες τής Ελλάδας

αν πρέπει να πάει στο διάολο ο Μιχαλολιάκος για να σωθεί η Ελλάδα ας πάει στο διαόλο τότε

στον πούτσο μας ο αρχηγός και ο αρχηδός και τα κολοκύθια τους

Ανώνυμος είπε...

διηνεκη,κλασε λιγο να φυγουν οι τοξινες

Ανώνυμος είπε...

σκατα του συστηματος ειναι ολοι μεσα στην βολη.
αμα δεν εισαι προσκυνημενος μασωνος δεν μπαινεις ουτε απο το παραθυρο.
οτι και να λετε δεν σας πιστευουμε, απλα για μπαχαλοποιηση σας ψηφισαμε μηπως και πλακωθητε εκει μεσα καμια μερα και γινει μπαχαλο για να γελαμε με τα χαλια σας.

Σημερινα Νέα από τη ζώνη της Ειδικής Στρατιωτικής Επιχείρησης στην Νεα Ρωσσία (Νοβορωσσία). (Μέχρι τις 11 πμ)

  Τα ξημερώματα, στο μετωπο της Αβντέεβκα,   οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας εγκατέλειψαν τις θέσεις τους κοντά στους οικισμούς Ορλόβκα κ...