19/2/15

Β. Παπαγεωργόπουλος: Σφίγγω τα δόντια μπροστά στη βιολογική μου εξόντωση!

Μετά την απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου Αναστολών Θεσσαλονίκης ,με πλειοψηφία 4-1 να μην κάνει δεκτή την πρόταση του Εισαγγελέα να αποφυλακιστεί ο τέως δήμαρχος Θεσσαλονίκης, έως ότου εκδικαστεί η υπόθεσή του στον Άρειο Πάγο, ο κ. Βασίλης Παπαγεωργόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:

Όλοι νομίζω έχουν πλέον αντιληφθεί ότι ΑΔΙΚΑ βρίσκομαι εξοστρακισμένος στις φυλακές Διαβατών.
Την ΑΛΗΘΕΙΑ μπορείς να την κρύψεις για μικρό χρονικό διάστημα, όχι όμως για πολύ. Σήμερα έγινε ακόμη ένα βήμα στον δρόμο της πλήρους αποκάλυψης της ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
Στο Πενταμελές Δικαστήριο 2 Εφέτες ψήφισαν ως γνωστόν ότι είμαι απολύτως ΑΘΩΟΣ. Σήμερα ο Εισαγγελεύς του Δικαστηρίου εισηγήθηκε την ΑΝΑΣΤΟΛΗ της ποινής μου μέχρις ότου αποφανθεί ο ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ για την υπόθεσή μου, η δε Πρόεδρος του Δικαστηρίου ψήφισε υπέρ αυτής της εισήγησης, την αναστολή δηλαδή της ποινής μου.
Δυστυχώς οι υπόλοιποι Δικαστές αποφάσισαν την παραμονή μου στην φυλακή, όπου πλέον τίθεται όχι μόνο θέμα πολιτικής και ηθικής εξόντωσής μου, αλλά και βιολογικής εξόντωσής μου.
Σφίγγω τα δόντια. Στέκομαι ΟΡΘΙΟΣ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ δεν κρύβεται.
Οι Συμπολίτες μου και οι Συμπατριώτες μου να μου έχουν εμπιστοσύνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: