29/1/15

Ρουφιάνοι και Πρακτόρια

Άρχισαν τα δημοσιεύματα των πηγών του Λάγκλει

Οι Financial Times «έμαθαν» ότι ο κ. Νίκος Κοτζιάς ως καθηγητής είχε προσκαλέσει τον Ρώσο καθηγητή κοινωνιολογίας κ. Αλεξάντρ Ντούγκιν σε εκδήλωση του Πανεπιστημίου Πειραιά και ότι μετέβη και στη Μόσχα για να τον συναντήσει. Το υπουργείο των εξωτερικών χαρακτήρισε ψευδείς τις «πληροφορίες» και τόνισε πως, « ο κ. Κοτζιάς ουδέποτε προσκάλεσε τον κ. Ντούγκιν σε διάλεξη και ουδέποτε, όπως ψευδώς αναφέρεται στο δημοσίευμα, μετέβη στη Μόσχα για να τον συναντήσει».

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

H εφημερίδα Financial Times και το περιοδικό Economist ανήκουν στους Rothschild.
Πρίν το 2010 η FT συστηματικά κατηγορούσε και υποβάθμιζε την Ελλάδα.
Σωστά λοιπόν ο τίτλος....

nikos atsaves είπε...

εχει κατακλυσθει το διαδικτυο με σχετικες φωτο και σεις το αποσιωπατε;;συλλυπητηρια.πεταξατε την αξιοπιστια σας στον καλαθο των αχρηστων ..κριμα...